شیوه برخورد با 7 نوع مشتری قسمت 1
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

شیوه برخورد با 7 نوع مشتری

  1. خریدار کم حرف

خریدار کم حرف ظاهری اندوهگین دارد و بطور معمول در برخورد با فروشنده تازه کار و بی تجربه دچار اضطراب می شود. او در تمام مدت عرضه ی کالا لب از سخن فرو می بندد.برای برانگیختن مشتری کم حرف به یکی از روشهای زیر متوسل شوید:

  • درکمال آرامش و متانت بکوشید تا علت سکوت او را دریابید. چه بسا او در برابر فروشنده توانا و کارکشته، سکوت را بهترین سلاح بداند. با طرح پرسشهایی، سکوت او را بشکنید. پاسخ به پرسشهای شما نکات ارزنده ای را در شیوه برانگیختن او در اختیار شما میگذارد. بعلاوه با طرح پرسشهای مکرر می توانید از نقطه نظرهای مشتری احتمالی خود بیشتر آگاه شوید.
  • سکوت را با سکوت پاسخ دهید، سی ثانیه سکوت، سکوتی پایدار به نظر میرسد و به احتمال زیاد او را به سخن گفتن وادار می کند.




:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: